środa, 13 kwietnia 2016

Jakie maskotki lubia dzieci, a może Szczurek...:)

Witajcie Kochani, trochę się pochorowałam i dlatego taka cisza, ale nie daję się wirusom i z pod kołderki macham do Was łapką:)) .
Przedstawiam kolejną przytulankę mojego autorstwa szczurka Wiktora. Głowa, uszy, korpus uszyłam z lnu, ręce i nogi zrobiłam na szydełku, również czapeczkę, nos i częściowo uszy. Spodenki z miłej bawełny a kubraczek z filcu. Niebawem poznacie jego rodzinę, muszę tylko się wykurować:) 
















Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

13 komentarzy:

  1. No to szybko się kuruj :) Pewnie Wiktor tęskni za rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes Ser :) Obiecuje ze zadbam o jego rodzinkę:) Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. To musisz się sprężyć bo inaczej Wiktor uschnie z tęsknoty :)

      Usuń
    3. Po niedzieli będzie miał gości i nie będzie smutny:)))

      Usuń
  2. Szczurek zajefajny a Ty kochana Żonko do wyrka a nie pisać mi na blogu 😊!Damian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upsss mam się na baczności:) dziękuje za odwiedzinki i przywołanie mnie do porządku :)))

      Usuń
  3. Dużo zdrówka, wracaj szybko do zdrowia , obyś szybko zdrowa była. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po takiej petardzie zdrowia musi byc tylko lepiej:))) Sciskam i pozdrawiam:))

      Usuń
  4. Ela co weźmiesz w swoje dłonie to zamieniasz w złoto, zdrowiej i działaj 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i zapraszam częściej:))) zdrowieje zdrowieje bo nocki zarywam już:)))

      Usuń
  5. Nie myślałam, że kiedykolwiek tak napiszę ale w tym wypadku: Jaki uroczy szczurek :)

    OdpowiedzUsuń