poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Jakie bransoletki do letnich kreacji :)

Puk puk jest tu ktoś??? Dzień dobry w poniedziałek :)))
nowy dzień , nowy tydzień i nowe możliwości! Witam Was serdecznie i życzę by dzisiejszy dzionek dał Wam wszystkim pozytywna dawkę przemiłej energii na resztę dni tego tygodnia :))) Kochane "kobitki" dziś w pastelowych kolorkach coś co lubimy, bransoletki, Temat ten już był u mnie wielokrotnie i będzie powracał, dlaczego ? Lubię bransoletki nosić i robić, również na specjalne zamówienia :) Pastelowe odcienie bardzo dobrze komponują się z letnimi kreacjami, a lato szybciej przyjdzie niż myślimy:))) Oto kilka moich ostatnich dzierganych, haftowanych czy wyszywanych koralikami:)






























































  Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

11 komentarzy:

  1. Cudowne, maleńkie dzieła sztuki😊

    OdpowiedzUsuń
  2. SIOSTRA TAK JAK KTOŚ NAPISAŁ DZIEŁA SZTUKI PIĘKNIE ZROBIONE TAKIE PIĘKNE JAK TY NIE WIEM CO JA MAM JUŻ PISAĆ BO BRAK SŁÓW MI CO RÓŻ TO ARTYSTYCZNE CUDOWNE PIĘKNE TWOJE PRACE DECH ZAPIERA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh dziekuję mój Amiele <3 Wiem że masz tez przerąbane ze mną , stale musisz pisać komentarze, ale to Ty wierzyłaś we mnie bardziej niż ja sama !!! Kazałaś działać to działam;))) buziaki i bardzo Ci dziękuję za to że JESTES!!!!

      Usuń
  3. Pięknie dziękuję i gorąco pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wysyp. Każda inna, to lubię. Bardzo ciekawe prace. Dziękuję za wizytę u mnie i zapraszam częsciej. Ja również się rozgoszczę tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziekuję za rewizytę , Twój blog i prace tez zachwycają :) Pozdrawiam serdecznie <3

      Usuń
  5. Rany Julek jakie cudowności:****

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się ! Piękne i zupełnie inne, niepowtarzalne :)

    OdpowiedzUsuń