środa, 20 kwietnia 2016

Coś małego na poprawę humorku :)

Witam serdecznie na moim blogu, przedstawiam Państwu małe drobiazgi, które poprawiają humor ;)
Cudeńka zrobiłam na szydełku i mogą być doczepiane np  do breloka :) Jeśli ktoś ma ulubiona postać bajkowa lub inną to serdecznie zapraszam, lubię wyzwania i chętnie wydziergam :)
















































Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl


19 komentarzy:

  1. Małe jest piękne!!! Prześliczne te malutkie cudeńka! Pozdrawiam i buziaki przesyłam 💋! Damian!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi mam nowego stałego czytelnika😊 bardzo się cieszę i dziękuję Mężu ❤💋

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło , dziekuje i serdecznie pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł super są te figurki :) chyba wyjmę szydełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jakie miłe odwiedziny :) serdecznie zapraszam częściej i gorąco pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Ale tu pięknie i wiosennie jest😊 żabka prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu dziękuję za wizytą na moim blogu. Pędzę z rewizytą :-)
    Bardzo fajne te Twoje maskotki , szydełko to co prawda nie moja pasją, aczkolwiek jakies tam podstawy mam. Z miłą chęcią poobserwuję co się u Ciebie dzieje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak miło że wpadłaś Kochana , odwiedziny na innych blogach to często szukanie inspiracji do działania :)) Pozdrawiam serdecznie i życze dużo twórczych chwil :))

      Usuń
  7. Super pluszaczki. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się kotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :)))Sprawiłaś mi dzis wiele radości , widzę że spacerowałaś ciut u mnie :)) miło mi <3

      Usuń
  9. Zakochałam się w tej żabce! Byłabyś kiedyś chętna na małą wymiankę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięke za odwiedzinki i ciepły komentarz;) Co do pytania hmmm... zaproponuj coś ;))Pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Na taki widok aż trzeba się uśmiechnąć:) Najbardziej podoba mi się żaba :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń