sobota, 23 kwietnia 2016

1. Coś dla domu - małymi drobiazgami możesz zmienić swoje wnętrze :)

Witajcie Kochani;)
Chciała bym bardzo podziękować Wszystkim za komentarze, ciepłe słowa i za to, że Jesteście ze mną i to w coraz liczniejszym gronie <3 !!! Szczęśliwa i uśmiechnięta macham do Was łapką :)
Od dziś będzie co miesiąc post z poradami jak zrobić coś z niczego lub upiększyć swoje gniazdko tanim sposobem:). Do tego działu zmusiły mnie czytelniczki, które przysyłały mi ogrom zapytań co jak i dlaczego :). Postanowiłam zbierać Wasze zapytania i postaram się służyć dobra radą :) Kilka miesięcy temu na specjalne zamówienie powstał łazienkowy komplet. Wielu z Was zwróciło uwagę na ręcznik, który ozdobiłam dzierganą na szydełku koronką, haftowanym monogramem i haftem wstążkowym. na prośbę czytelniczek dziś pokażę jak w prosty sposób można zmienić zwykły ręcznik.




                               A oto i on winowajca :)          





                    Podaje schemat wzoru na szydełko                 






Obszyłam krawędzie by później lepiej przerabiało się szydełkiem pierwsze oczka:)





                          Dalej już według schematu...












Na koniec łańcuszkiem zrobiłam uchwyt do powieszenia, który obrobiłam słupkami.













    No i gotowe !! Możecie użyć innych koronkowych schematów, a może macie inne pomysły? Czekam za fotkami Waszych ręczników. Pozdrawiam serdecznie i jeśli macie jakieś pytania  zapraszam :).










      A to mój pierwszy ręcznik o, którym wspominałam na początku postu:)














Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

23 komentarze:

  1. A można mieć taki ręcznik razem z wycieraniem pleców? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak i z modelką w pakiecie hihi trenuj paluszki na piątek będziesz szydełkować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szykuj stos szydełek. Ja potrafię zepsuć nawet stalową kulkę a co dopiero szydełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę Marianku😊 nie taki diabeł straszny 😉 pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia 😊

      Usuń
    2. Ale dlaczego chcesz się bać 😊 to wspaniałymi relaks 😊 a jak wydziergasz sobie paputki albo nauszniki to zimą będziesz zadowolony 😊

      Usuń
    3. Nakręcasz we mnie "stressa" :) Bandaże i plastry już mam naszykowane ;)

      Usuń
    4. Dobrze dobrze Marianku, bandaże, plasterki i wodę utlenioną 😊 Rozbawiona!!!!

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam ❤

      Usuń
  5. I tak oto zwykły ręcznik stał się małym dziełem sztuki, ręcznik idealny dla romantycznej duszy :-) Miłej niedzieli, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała rzecz a tak potrafi zmienić nasze życie 😉 serdecznie dziękuję za odwiedziny i również życzę miłej niedzieli 😊

      Usuń
  6. Ciekawe pomysły 😊 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ręczniki tak ozdobione wyglądają prześliczne : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda! Kiedyś też miałam wenę do ozdabiania wszystkiego. Ty nie pamietasz tych czasów, ale dawno dawno temu nie było chusteczek higienicznych tylko batystowe czy bawełniane, i je właśnie ozdabiałam;)
    Wspaniały blog, postaram się często do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh wzruszona i to bardzo !! Dziękuje serdecznie , jest mi bardzo miło;) Co do chusteczek tez takie robiłam, kocham wyszukiwać to co babcie i prababcie miały w dniu codziennym :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona Twymi ręcznikami. Zmieniłaś je nie do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo 😊 uśmiech posyłam i życzę miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Oglądając twoje ręczniki już wiem, o co chodziło mojej kuzynce, która właśnie takie chciała mieć u siebie. początkowo nie byłam za takim pomysłem, ale teraz, patrząc na to, co zrobiłaś, mówię zdecydowane CHCĘ!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń