sobota, 23 kwietnia 2016

1. Coś dla domu - małymi drobiazgami możesz zmienić swoje wnętrze :)

Witajcie Kochani;)
Chciała bym bardzo podziękować Wszystkim za komentarze, ciepłe słowa i za to, że Jesteście ze mną i to w coraz liczniejszym gronie <3 !!! Szczęśliwa i uśmiechnięta macham do Was łapką :)
Od dziś będzie co miesiąc post z poradami jak zrobić coś z niczego lub upiększyć swoje gniazdko tanim sposobem:). Do tego działu zmusiły mnie czytelniczki, które przysyłały mi ogrom zapytań co jak i dlaczego :). Postanowiłam zbierać Wasze zapytania i postaram się służyć dobra radą :) Kilka miesięcy temu na specjalne zamówienie powstał łazienkowy komplet. Wielu z Was zwróciło uwagę na ręcznik, który ozdobiłam dzierganą na szydełku koronką, haftowanym monogramem i haftem wstążkowym. na prośbę czytelniczek dziś pokażę jak w prosty sposób można zmienić zwykły ręcznik.




                               A oto i on winowajca :)          





                    Podaje schemat wzoru na szydełko                 






Obszyłam krawędzie by później lepiej przerabiało się szydełkiem pierwsze oczka:)





                          Dalej już według schematu...












Na koniec łańcuszkiem zrobiłam uchwyt do powieszenia, który obrobiłam słupkami.













    No i gotowe !! Możecie użyć innych koronkowych schematów, a może macie inne pomysły? Czekam za fotkami Waszych ręczników. Pozdrawiam serdecznie i jeśli macie jakieś pytania  zapraszam :).










      A to mój pierwszy ręcznik o, którym wspominałam na początku postu:)














Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

23 komentarze:

  1. A można mieć taki ręcznik razem z wycieraniem pleców? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak tak i z modelką w pakiecie hihi trenuj paluszki na piątek będziesz szydełkować :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Szykuj stos szydełek. Ja potrafię zepsuć nawet stalową kulkę a co dopiero szydełko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Damy radę Marianku😊 nie taki diabeł straszny 😉 pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia 😊

      Usuń
    2. Ale dlaczego chcesz się bać 😊 to wspaniałymi relaks 😊 a jak wydziergasz sobie paputki albo nauszniki to zimą będziesz zadowolony 😊

      Usuń
    3. Nakręcasz we mnie "stressa" :) Bandaże i plastry już mam naszykowane ;)

      Usuń
    4. Dobrze dobrze Marianku, bandaże, plasterki i wodę utlenioną 😊 Rozbawiona!!!!

      Usuń
  4. Świetnie to wygląda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam ❤

      Usuń
  5. I tak oto zwykły ręcznik stał się małym dziełem sztuki, ręcznik idealny dla romantycznej duszy :-) Miłej niedzieli, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka mała rzecz a tak potrafi zmienić nasze życie 😉 serdecznie dziękuję za odwiedziny i również życzę miłej niedzieli 😊

      Usuń
  6. Ciekawe pomysły 😊 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ręczniki tak ozdobione wyglądają prześliczne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana, pozdrawiam serdecznie!!!!

      Usuń
  8. Pięknie wygląda! Kiedyś też miałam wenę do ozdabiania wszystkiego. Ty nie pamietasz tych czasów, ale dawno dawno temu nie było chusteczek higienicznych tylko batystowe czy bawełniane, i je właśnie ozdabiałam;)
    Wspaniały blog, postaram się często do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ohhh wzruszona i to bardzo !! Dziękuje serdecznie , jest mi bardzo miło;) Co do chusteczek tez takie robiłam, kocham wyszukiwać to co babcie i prababcie miały w dniu codziennym :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona Twymi ręcznikami. Zmieniłaś je nie do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo 😊 uśmiech posyłam i życzę miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Aniu pięknie dziekuje i słonko posyłam <3

      Usuń
  13. Oglądając twoje ręczniki już wiem, o co chodziło mojej kuzynce, która właśnie takie chciała mieć u siebie. początkowo nie byłam za takim pomysłem, ale teraz, patrząc na to, co zrobiłaś, mówię zdecydowane CHCĘ!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń