czwartek, 21 kwietnia 2016

Coś co lubimy - Maskotki, przytulanki, rękodzieło, zabawki - Zajacówna Agata

Witajcie Kochani to znowu ja i moja przesłodka Zającówna  Agatka :) Przytulanka jest ręcznie wykonana na szydełku z dobrej jakości włóczki. Ubranko uszyłam na maszynie z bawełnianych tkanin, ozdabiając koronkami. Przytulanka jest całkowicie bezpieczna dla małych dzieci. Wykonana starannie z dbałością o detale. Idealna na prezent. Wypełniona poliester - można prać w pralce 30C. Wysokość43cm. Na moim blogu znajdziecie inne maskotki, serdecznie zapraszam :)




























Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

19 komentarzy:

  1. Coś samotna ta Zającówna. Może jej być nudnawo. Pomyśl o jakimś partnerze dla niej. <3 Pozdrawiam Ciebie i przeurocze maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany Marianku, Ty samotny, Zającówna samotna hmmmm może ja przygarniesz:)) razem będzie raźniej <3 Pozdrawiam serdeczni!!!!

      Usuń
    2. Ty dziergaj nie swataj :)

      Usuń
    3. Aha nie swatać:))) w piąteczek bedziesz Ty dziergać, ćwicz paluszki:)))

      Usuń
  2. Śliczna! Gratuluję pomysłu 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze maskotki :) Z szydełkiem jestem zdecydowanie na bakier, a można takie piękne rzeczy wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana , bardzo mi miło:)) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie :)) <3

      Usuń
  4. Basieńko dziękuję ❤ nooo i oczywiście zapraszam ponownie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Agatka, czy samotna, nie wiem, ale słodziutka. Myślę, ze towarzystwem nie pogardzi :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu , jest mi bardzo miło i razem z Agatką machamy do Ciebie ;))

      Usuń
  6. Agatka jest przepiękna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna maskotka taka zamyślona,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń