poniedziałek, 27 marca 2017

Zajączki.. Wielkanocne zajączki...

 Dzień dobry po weekendzie :) Wypoczęliście ? Kochani miłego poniedziałku i dużo przyjemności w tym tygodniu !! Wiosna i Wielkanoc przyspieszają. My automatycznie też: jedni biegają z zakupami, inni walczą w ogródkach, a jeszcze inni z oknami. Jak co roku chcemy pięknie wszystko przygotować, a później cieszyć oczy i brzuchy :)) Kochani pamiętajcie, że macie jedno zdrówko i zwolnijcie czasem dla samych siebie! Odrobina relaksu działa cuda:) U mnie dziś znów Wielkanocne dekoracje, tym razem króliczki. Jako bazy użyłam styropianowych jajek, wydziergałam je szydełkiem z bawełnianej włóczki i ozdobiłam wstążkami. W styropianowy wsad świetnie wbija sie wykałaczki czy patyczki i wtedy możemy zajączki poutykać np w doniczkach lub rzeżuszce . A gdy przewleczemy sznureczki możemy mieć wiszącą dekorację. Dobra dość mojego marudzenia , tylko jeszcze pięknie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod ostatnim postem i ściskam Was mocno i do następnego postu <3 <3 <3

























































70 komentarzy:

  1. Ślicznie wyszły te zajączki. Jeszcze takich nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne i słodkie :))) pozdrawiam poniedziałkowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki Basiu ! Ściskam i pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  3. Żarciki super, a przy ostatnim prawie się popłakałam. Mój mąż miał nosa, że mówił na mnie kocie, hehe, tak dla bezpieczeństwa się okazuje.
    Przerabianie "mikolajów" na zajączki podobne do mojego robienia z bombek kurczaczków. Trzeba przyznać, że rzeczywiście śmieszne trochę :-)
    Zajączki urocze, a uszka mają rewelacyjne. Od razu weselej na sercu :-) Miłego tygodnia :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko Kocie tak pięknie brzmi, kochany mąż 😊 dla Ciebie również wszystkiego dobrego i pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  4. Urocze kicusie!
    Miłego tygodnia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko ❤ ściskam i pozdrawiam cieplutko ❤!

      Usuń
  5. Zabawna dekoracja i bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violka bardzo mi miło i pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  6. Lovely little Easter bunnies !!!
    Have a nice week !
    Thanks for following my blog !
    Happy to follow yours !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze zajączki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie fajne , a ten żółciutki słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkąd mój narzeczony ma królisia, mam na ich punkcie fioła :D pisankowe zajączki - wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wowww ale pochlebstwa :))) Wielkie dziekuję i cieplutko pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Cudeńka :) Piękne i urocze słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zajączki :D widzę, ze Poznanianka to może będziesz wystawiać swoje prace na kiermaszu w Szreniawie przed Wielkanocą ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tym razem , może za rok :)) Dziekuję !!! Pozdrawiam ciepluchno <3

      Usuń
  12. Ale to przerabianie na zające to prawda...

    OdpowiedzUsuń
  13. Takich jeszcze nie widziałam. Są urocze. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, że nie chcą zamieszkać w moim ogrodzie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Basiu i pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  15. Prześliczne! Od razu cieplej na sercu i duszy, jak patrzy się na takie uśmiechnięte "króliczki":))
    Elu - czy mogę skorzystać z Twojego pomysłu na te haftowane "kwiatowe pisanki"? Córci tak się spodobały, że chce bym jej zrobiła parę. Już boję się pokazywać jej te króliczki, bo jak zobaczy to też zechce:))))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu cała przyjemność po mojej stronie <3 pochwal sie jak zrobisz :)) Ściskam i pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
    2. Powodzenia! Pozdrawiam ciepluchno <3

      Usuń
  16. Prześliczne są te kicajce :) CO jeden to piękniejszy, aż by się chciało takiego przytulić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eluniu, śliczne te zajączki, a jeden nawet słodko sobie drzemie.
    Uściski serdeczne<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu i pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  18. Urocze zajączki! Cudownie je wykonałaś.
    Gratuluję pomysłu!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zajączki;) Mają świetne buźki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eluniu! Jakie Piękne i uśmiechnięte są te króliczki, Piękna ozdoba Świąteczna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Krysiu , ściskam i życzę dużo zdrówka <3 Pozdrawiam ciepluchno <3

      Usuń
  21. Прелестные пасхальные зайчики)))
    Adorable Easter bunnies)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wykonane, urocze! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesłodkie zajączki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow wow wow zolty kroliczek z zamkbietymi oczkami to moj faworyt jest taki slodki ;) jeszcze nie obudzil sie ze to zaraz swieta zupelnie tak jak ja ;) piekne Te Twoje prace ;) ah piekne

    OdpowiedzUsuń
  25. I znów się pośmiałam z żarcików. Do mnie mąż na szczęście mówi "misiaczku" :)
    Eluniu Twoje zajączki są świetne, wesołe te ich mordeczki, takie do schrupania :)
    Pozdrawiam gorąco i miłego, radosnego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Słodziutkie króliki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajączki niesamowite :) No i humorek na dokładkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejne wielkanocne słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń