niedziela, 5 czerwca 2016

Weekendowy wypad za miasto...


Witajcie Kochani:)
Mam nadzieje, że weekend Wasz był cudowny, nabraliście sił na nowy tydzień i pozytywnej energii :) Jak zawsze pięknie dziękuję za to, że Jesteście ze mną i za te wszystkie ciepłe wpisy tu na blogu i fb :)))
Dziś chciałabym podzielić się małą wyprawą za miasto. Wjeżdżając z Poznania do miejscowości Dąbrówka skręćcie w lewo w ulicę Parkową i jedźcie nią, aż ujrzycie wyjątkowe miejsce, niczym z bajki. Naturalne piękno, stary wytworny park, a w nim pałacyk von Tempelhofów, dawnych właścicieli Dąbrówki. W parku znajdziecie przepiękne dęby, platany, (niektóre z nich są pomnikami przyrody), bajkowe aleje drzew, staw w ciągu rzeczki Wirenki oraz ruiny kaplicy von Tempelhoffów. W pałacyku od 67 lat mieści się szkoła podstawowa, już na ławce przed nią słychać niepowtarzalne trele ptasie, a w samym parku jest niebanalny koncert! Mam nadzieje, że spodobała Wam się moja wyprawa, pozdrawiam cieplutko i życzę cudownego tygodnia !!! :)
























































































66 komentarzy:

  1. Wspaniała wyprawa!
    Uwielbiam takie stare pałacyki, parki, miejsca z duszą.
    Dobrego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Iwonko i wzajemnie dobrego tygodnia <3 co do pałacyków kocham je i stale szukam innych miejsc :)) Pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  2. Fajna wycieczka. Super tak spędzić piękną słoneczną niedzielę na łonie natury
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Aniu, żyć nie umierać !!! Tylko podnieść dupsko i Matka Natura rozpieści :)) Sciskam i pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Pięknie i te drzewa oplecione bluszczem....pozdrawiam cieplutko i życzę dobrego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tak ! Nie mogłam przejść obojętnie, bluszcz mnie omamił:)) Sciskam i pozdrawiam cieplutko a słonko posyłam wraz z uśmiechem <3

      Usuń
  4. Super zdjęcia, też bym chciała spędzić weekend gdzieś indziej niż moje miejsce zamieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serca życzę Ci byś szybko spełniła swoje marzenie !!! Sciskam i pozdrawiam cieplutko<3

      Usuń
  5. Milo Cię widzieć taką radosną. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z uwagą obejrzałam piękne zdjęcia.. i Twój przemiły uśmiech. Super!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pieknie dziękuje i uśmiech posyłam<3 buziaki i dobrego tygodnia<3

      Usuń
  7. Piękne miejsce! Nigdy tam nie byłam, chociaż dawno temu w Poznaniu spędzałam każde wakacje, teraz jestem raz kiedyś, ale nadciągam (hehe) z przeciwnego kierunku;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochan zapraszam na wspólny spacer i kawusię :)) Sciskam i pozdrawiam cieplutko <3 Dobrego tygodnia !!!

      Usuń
  8. Eluniu! Świetną mieliście wyprawę,uwielbiam takie zakamarki. Zdjęcia są cudowne dziękuję że mogłam poznać kawałek naszego kraju - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu bardzo się ciesze, że Ci sie podoba :) Ja tez uwielbiam takie cudowne miejsca i będę częściej sie nimi dzielić :) Sciskam i pozdrawiam cieplutko, posyłając uśmiech i słonko <3

      Usuń
  9. Piękne miejsce! Dzięki za wycieczkę:) Fajnie się z Tobą spacerowało.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam spacery po parkach i lasach
    myślę , że u mnie by Ci się bardzo spodobało
    na Kalwarii Wejherowskiej można tam chodzić godzinami
    zwłaszcza w fajne i piękne słoneczne dni ;) pozDrawiaM
    ciepło i życzę udanego nowego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kochana i pozdrawiam cieplutko !!! <3 dobrego tygodnia !!!

      Usuń
  11. Wspaniała wyprawa:) W mojej okolicy takie stare pałacyku poodnawiali tylko zwiedzać juz niestety nie można bo wszystko zagrodzone:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Basiu wspaniała wyprawa i az sie do domu nie chciało wracać ! Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  12. W takich miejscach można naładować akumulatorki.Bardzo udany wypad.Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie naładować akumulatory :))) Trafiłas !! Sciskam i pozdrawiam cieplutko<3

      Usuń
  13. Świetnie wyglądasz! Kochamy z rodzinką takie wypady, do Poznania daleko, ale może w wakacje uda się zwiedzić takie cudowne miejsca. Pozdrawiam cieplutko na kolejny tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisiu jak się wybierzesz to daj znać 😊 pozdrawiam serdecznie i dobrego tygodnia życzę ❤

      Usuń
  14. Wspaniałe miejsce, żeby złapać oddech :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam😊 miłego wieczoru i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  15. Juz dawno nie byłam w takim miejscu, a uwielbiam kontakt z naturą.....koło Poznania mam rodzine może kiedys tam zawitam:)) Pozdrawiam Bea:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, moze wspólna kawusia ? Pozdrawiam cieplutko i miłego dzionka zycze <3

      Usuń
  16. Po zdjęciach widać, że udany wypad.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny park. Niemal słychać ptaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow jak to pięknie napisałaś 😊 ściskam i pozdrawiam serdecznie ❤

      Usuń
  18. Jest wiele pięknych miejsc, właśnie takie pokazałaś.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia życzę...

    OdpowiedzUsuń
  19. Urokliwe miejsce, aż chciałby się tam pospacerować. Dziękuję za wizytę i komentarz u mnie.

    Piękne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie miejsca...:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach, jakie fantastyczne miejsce!!! Masz rację, tam jest jak w bajce!:) Pięknie i tak trochę tajemniczo, można zapomnieć na chwilę o codziennosci:) Super wyprawa. Pozdrawiam cieplutko)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie tak tajemniczo i bajkowo! Wypoczęłam i zapomniałam o szarościach dnia codziennego! Ściskam mocno i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  22. Klimatycznie, przyrodniczo, widać, ze odpoczywasz I tego Ci Eluniu życze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  23. Uwielbiam takie ciche miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  24. Eluniu, dziękuję, zdjęcia są fantastyczne, a przyroda na nich tak pięknie uchwycona. Aż się nie mogłam napatrzeć. A na pierwszym zdjęciu jak śliczna modelka :) Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i się zaczerwieniłam 😊 dziękuję Kochana i życzę dobrego dnia ❤ pozdrawiam serdecznie 😊

      Usuń
  25. Ale urokliwe miejsce! Daje naładować akumulatory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała wyprawa!! ŚLICZNE ZDJĘCIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne miejsce :-) Pięknie wygląda w Twoim obiektywie - wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń