niedziela, 5 marca 2017

Wielkanoc....

Dobry wieczór Kochani :)  Dziś będzie króciutko, pięknie dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod ostatnim postem! To są dla mnie skrzydła do działania dalej, ściskam Was mocno i życzę miłego wieczoru oraz dobrego tygodnia !! Powoli zbliża się wiosna i Święta  Wielkanocne, u mnie praca wre i prezentuję kilka pisanek, które powstały na specjalne życzenia. Jako bazy użyłam jajek styropianowych, dziergałam szydełkiem z różnych bawełnianych włóczek, zdobienia z bawełny. Niebawem kolejne dekoracje, a teraz zostawiam Wam uśmiech i macham łapkami :)))
















































37 komentarzy:

  1. Wow, są piękne! Podobają mi się połączenia kolorystyczne. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Wielkanoc, to już wiosna! Ale jaja! 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pisanki, świetne połączenie kolorów ,
    Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne. Cudne kolory i piękne wykonczenia. W całości efekt WOW. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej mi się podoba jajo z trawkami i kwiatuszkami polnymi. Życzę Ci aby wiele osób zamówiło takie śliczności :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne! Bardzo podoba mi się połączenia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace! Już zatęskniłam za świętami :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyszły te jajeczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ozdobiłaś włóczkowe pisanki. Mają niepowtarzalny swój urok. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne jajeczka. Widzę, że światło dnia sprzyjało w robieniu zdjęć:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie wiosennie juz się zrobiło, super kolorki mają te jajeczka :)Buziaki kochana zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, w cieplutkich sweterkach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i oryginalne, bardzo mi się podobają . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Pierwszy raz widzę takie "obudowane" jajka i bardzo mi się podobają :)
    ja też ubieram ostatnio styropianowe jajeczka, ale moje ubranka są "dziurawe" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Eluniu! Bardzo piękne jajeczka zrobiłaś, Najlepiej spodobało mi się te białe i te biało -seledynowe,
    Pięknie się prezentują - Pozdrawiam Cię Bardzo Cieplutko i Miłego tygodnia Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Jajeczka są przesliczne. Bardzo mi się podoba kolorystyka -szczególnie szarości i jasnego pomarańczu.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ one są cudowne, wspaniałe, piękne kolory, podziwiam i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są, naprawde, takie delikatne przy tym!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Prześlicznie ubrałaś te jajeczka! Są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne!
    Super ozdoba na Wielkanoc :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam jajeczko z kwiatkami. Cudną sie oczywiście wszystkie, ale to, skradło moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne jajeczka.Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się podoba kolorystyka jajuszek - szary z pomarańczowym świetnie współgra!

    OdpowiedzUsuń
  24. Eluniu, prawdziwa cudeńka, oryginalne, niepowtarzalne i piękne.
    Aż mi się ciepło na sercu zrobiło...
    Ściskam mocno<3

    OdpowiedzUsuń
  25. jajku, jakie piękne te jajeczka! wyglądają niesamowicie' wszystkie razem i każde z osobna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne jajeczka.Swistna kolorystyka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne:) Niestety nie mam czasu żeby zrobić sobie jakieś i będę miała z zeszłego roku:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne jajeczka. Śliczne kolorki.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne jajeczka, a aniołki są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne :) Na Wielkanoc idealne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojejku, ale piękności i to połączenie szarego z żółtym jest idealne :) Ściskam

    OdpowiedzUsuń