poniedziałek, 20 marca 2017

Dekoracyjny wianek na drzwi....

Dzieńdoberekkkkkkkk :))) No i co z tego, że mamy poniedziałek ? A bo to pierwszy w naszym życiu ? Damy radę :)) Kochani witam Was w super nastroju z ogromna dawką pozytywnej energii i dzielę się z wszystkimi co maja jej za mało! Dziś robótki byście nie zapomnieli o dziergającej Eli :) U mnie dalsze przygotowania do Wielkanocy i  prezentuję dekoracyjny wianek na drzwi. Do jego wykonania użyłam styropianowych jajek i koła, białych piórek, bawełnianej taśmy, jutowej wstążki i ozdobnych gałązek. Do tego z bawełnianej włóczki wydziergałam listki, kwiatki i osłonki na jajka. Wszystko połączyłam w jedną kompozycję i mam nadzieje,że wam się podoba mój wianuszek na drzwi :)
Tradycyjnie wielkie dziękuję za to, że jesteście ze mną ! Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod ostatnim postem i do zobaczenia wkrótce <3 <3 <3


































38 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za odwiedzinki na moim blogu i miły komentarz:))
    Zajrzałam tutaj i zostanę na dłużej, bo prześliczne robótki, jakie tutaj zobaczyłam, naprawdę mnie urzekły!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny Eluniu :) Przepiękna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo mi miło i pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  4. Śliczny wianuszek, Elu!
    Pięknie go ozdobiłaś, a jutę uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ochh bardzo się cieszę i niezmiernie miło mi! Ściskam i życzę dobrego dnia ❤

      Usuń
  5. Cudowny wianek!!!Wspaniale się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję!! Ściskam i życzę miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianuszek cudowny ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba Twój wielkanocny wianuszek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wianuszek - wspaniała ozdoba :)
    Dziękuję za tyle miłych słów na moim blogu :) :) :)
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny wianek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Eluniu, dziękuję za pozytywną dawkę dobrej energii, bo ten tydzień ciężko się dla mnie zaczął. Ale będzie lepiej! Nie może być inaczej.
    Wianuszek jest przecudny - Twoje prace mają w sobie taki trudny do opisania urok.
    Uściski prosto od serca<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny. W cudownych kolorach! Śliczna kompozycja kwiatuszków-dzierganek na wianku.
    I te dwa wiszace, naturalne jaja... ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny wianuszek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny wianuszek. :-) Żałuję, że ja nie mam takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Eluniu! Wianuszek jest wspaniały,Będzie piękną ozdobą na drzwi - Pozdrawiam Cię Cieplutko i życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wianuszek. Wspaniała wielkanocna ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Delikatna ozdoba świąteczna! Będzie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi sie Twoj wianek na drzwi spodobal.Tez wciaz tworze wianki, co nowa pora roku to nowe wianki.Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wianek cudny , taki wiosenno - świąteczny :)
    Fajnie, ze zajrzałaś do mnie, dzięki temu ja mogłam poznać Twoje śliczne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny! Nigdzie jeszcze nie widziałam choćby podobnego, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalny wianek, wyszedł wspaniale : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie wianki:) Jest bardzo ładny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wianuszek bardzo ładny - spójny stylistycznie, taki swojski, cieszy oko i aż się chce tych Świąt jak najszybciej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny! Bardzo mi się podoba użycie juty jako "podkładu" i takich delikatnych kolorów, iście wiosennie, delikatnie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo oryginalny i taki subtelny wianek. Świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny i kolorki wspaniale dobrałaś

    OdpowiedzUsuń
  27. Eluniu no pewnie że się podoba. Super wszystko razem połączyłaś i fajne kolorki do tego dobrałaś :)
    Buziaki zostawiam i dużo słoneczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ile bije z Ciebie pozytywnej energii! Rewelacja! Wianek na drzwi - klasa, elegancja - super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały wianek! Widać że w jego wykonanie włołyłaś całe swoje serducho.
    Pozdrawiam Elu:)

    OdpowiedzUsuń