wtorek, 19 kwietnia 2016

Jakie maskotki, przytulanki możesz u mnie zamówić. Coś na prezent i nie tylko:))) Chomiki ...

Wtorkowe popołudnie, witajcie Kochani:))
Pamiętacie, obiecałam iż szczurek Wiktorek będzie miał rodzinkę ? :)) no i stało się , odwiedziła go parka zakochanych chomiczków Ala i Tomek :)) mam nadzieję, że ich polubicie tak jak Wiktorka;).
Chomiczki maja uszyty korpus i głowę z mięciutkiej flanelki, łapki i nóżki zrobione na szydełku, uszy i strój z filcu, oczy koraliki. Niebawem poznacie parę myszek, a teraz chciała bym podziękować Wam za to,że jesteście ze mną i życzę Wszystkim dużo relaksu z uśmiechem na twarzy :)










































 No proszę jaki przeuroczy widok, ale ciiii to miłość, niech kwitnie....:)





















 Jeśli podoba wam się, coś co wyszło spod mojego szydełka, igły, drutów i chcieli byście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu- artjonka@onet.pl

10 komentarzy:

  1. Podobne do Wiktora więc nie da się ukryć, że rodzina :) I ten rodzinny brak skarpetek :) Pozdrawiam przeuroczą rodzinkę i jej twórczynię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała rodzinka i ja pozdrawiamy serdecznie wiernego czytelnika:) jak zawsze rozbawiłeś mnie na maksa, obiecuję pomyśleć o skarpetkach... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pomysły, wykonanie zaskakujące i precyzyjne. Będę zaglądać tu 😊 Iwona

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję i zapraszam ponownie :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta rodzinka 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie małe a cieszy. Są piękne. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś juz tak jest że to co małe to cieszy :))) Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odwiedzinki <3

      Usuń