czwartek, 7 kwietnia 2016

Jakie lubimy misie...czy lubimy misie? .Misia...

Witajcie Kochani wieczorowa porą... Na dobranoc misia Krzysia :)
Pluszowy mis to chyba pierwsza zabawka jaką otrzymuje dziecko po narodzinach. Często staje się towarzyszem dziecięcych zabaw, pomocą w pokonywaniu nocnych lęków, a w dorosłym życiu miłym wspomnieniem dziecięcych lat. Misie to ulubione zabawki mojej kochanej siostry:). Często wspominam wspólnie spendzony czas na zabawach z misiami:). Siostra mama misi, ja krawcowa i dziergaczka :)). Uwielbiałam sprawiać jej przyjemność nowymi ciuszkami dla pupili, a gdy przebierała je i pojawiał się uśmiech zadowolenia to czułam się jak w niebie !!!
Ten post dedykuję mojej kochanej siostrze i wszystkim miłośnikom misi !!!:)
Maleństwo wydziergałam na szydełku, ubrałam w nocny strój do spania i razem z misią Krzysią życzę Wam kolorowych senków w kropeczki tęczowe :)









































Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

8 komentarzy:

  1. Wyprowadziłaś Misię na spacer? Ta też chcę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marianku od jutra masz dużo spacerków :))) Pozdrawiam wiernego czytelnika i dziekuję!!!<3

      Usuń
  2. ... z misiami, Krzysiami i innymi przemiłymi istotami:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. KOCHANO SIOSTRO ZRUSZYŁAŚ MNIE BARDZO TYM CO O MNIE OPISAŁAŚ ,WIESZ DOSKONALE ŻE TAK BYŁO I DO DZIŚ MIŚKI KOCHAM ,DZIĘKUJE BARDZO TOBIE ZA PIĘKNE NASZE WSPOMNIENIA A MISIEK JEST ŚLICZNIUTKI KOCHAM CIĘ BUZIACZKI PRZESYŁAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że mogłam sprawić Ci odrobinkę radości:) Dziekuję ze JESTES ze mną, za te wszystkie ciepłe słowa !!! Kochammmmm<3

      Usuń