piątek, 15 kwietnia 2016

Jak maskotki to tylko u mnie - koziołek...:)


Witajcie w piąteczek Kochani:)))
Dziękuje wszystkim za życzenia , po takiej petardzie pozytywnej energii zabarwionej Waszym ciepłem, czuję się dużo lepiej !!!!
Z całego serca życzę Wam miłego relaksu w weekend i dużo uśmiechu na twarzy:)
Dziś chwalę się nowa przytulanka koziołkiem " Mariankiem".
Wydziergałam go na szydełku z dobrej jakościowo mięciutkiej włóczki. Wykonana starannie z dbałością o detale. Idealny na prezent- tylko go przytulać, a on odwzajemni czułości:)). Zapraszam !!!
































































































                                                                                            
Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl



2 komentarze:

  1. Piękny koziołek a imię ma jeszcze piękniejsze. :) Pozdrawiam Ciebie Elu no i Koziołka Marianka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Marianek machamy do Marianka z uśmiechem wiosennym:))) Dziekuje za odwiedzinki Najwierniejszy czytelniku:)))Miłego weekendu:)))

      Usuń