poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Lalki i laleczki, dziś czarna Ewa...

Poniedziałek !! Dzień dobry Kochani:)
Nowy tydzień i nowe pomysły, dziś wracam do tematu lalek. Ostatni  "Rudzielec" - wielu z Was się podobał. Dziękuję za wszystkie wpisy na blogu i  na Fb, Jesteście kochani !!! Jak zapewne pamiętacie wspominałam, że ruda Tola ma koleżanki:)
Dziś brunetka Ewa, laleczka wydziergana na szydełku z dobrej  jakościowo bawełny. Starannie dopracowane szczegóły i detale, bawełniany dziergany kapelusik z wstążka, sukienka uszyta na maszynie z delikatnego batystu , ozdobiona wstążką imitującą kołnierzyk . Włosy z mięciutkiej akrylowej włóczki, oczy z koralików i namalowane rumieńce :) Mam nadzieje że to maleństwo też Was oczaruje! Na końcu sesji zdjęciowej Ewy i Toli moje wcześniejsze lalki Ingrid i Katia:) 
Dziękuję za odwiedzinki i zapraszam ponownie :) 

























































Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

30 komentarzy:

  1. Beautiful, lovely, pretty !

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego Ewa a nie Ela? :) Uderzające podobieństwo! Mała, czarna... Czyżby autoportret?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh gdzie mi tam do Ewy :) Dziekuje Marianku za odwiedzinki i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  3. Ewcia śliczna.Wszystkie lale bardzo urocze.Miłego i słonecznego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję;) Ohhh tak słoneczko się przyda i to bardzo, pogoda dziś jakaś mało wiosenna... Pozdrawiam i zapraszam ponownie :)

      Usuń
  4. Cudne lale. A ta ruda to mi się kojarzy z Hurrem z Wspaniałego Stulecia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak mnie jakoś naszło na rudzielca, maja to cos w sobie;) Dziekuje za odwiedziny i zapraszam ponownie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że Twoje lalki są fantastyczne. Co jedna to ładniejsza. Masz zdolne łapki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuniu sprawiłaś mi wielką radość i bardzo Ci dziękuję ❤ pozdrawiam i zapraszam ponownie 😊

      Usuń
  7. Kocham Cię za te lalunie, są super😍!!! Całuję Damian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mężusiu ❤ nawet nie wiesz jakie dla mnie to ważne gdy mnie wspierasz!!!

      Usuń
  8. Ale piękne cuda tworzysz ;) bardzo się ciesze, że do Ciebie trafiłam gorąco pozdrawiam i trzymam kciuki za nowe pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohh tyle radości w jednym komentarzu !!! Bardzo dziękuję i zapraszam ponownie ❤

      Usuń
  9. Tak mnie zaciekawiłaś tą postacią ze musiałam sprawdzić :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te rumieńce są przeurocze! Laleczki są dopracowane w każdym detalu i to widać - fantastycznie <3
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie spędziłam ostatnią godzinkę. Przejrzałam twoje wpisy.
    Bransoletki jesienne, lalki zwierzaki, maskotki, serwetki ozdobione haftem(zwłaszcza bulionowym) , w końcu wymienię wszystko co tworzysz, bo wszystko mi się podoba. Słupki, łańcuszki, szydełka są wszędzie takie same, ale ty tworzysz bardzo niepowtarzalne prace.
    Dziękuję,że do mnie wpadłaś. serdecznie pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzruszona i natchniona do działania <3 Pieknie dziekuje i zapraszam ponownie !!! <3

      Usuń
  12. Wpadłam z rewizytą, z pod Twojego szydełka wychodzą takie cuda, że napatrzeć się nie mogłam. Dziękuje za wizytę u mnie i pozostawione miłe słowa. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie, pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia:)<3

      Usuń
  13. kochana, fantastyczne są te lale! cudeńka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpadam z rewizytą! w końcu mi się udało:) U Ciebie też pieknie, klimatycznie! Laleczki podziwiam za te wszystkie detale i detaliki tak starannie wykonane!! Super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu bardzo się cieszę i pięknie dziękuje:) Miłego wtorku, pozdrawiam <3

      Usuń
  15. Dziękuję Aniu :)) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fajne te twoje cudeńka :D takie urocze i pozytywne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile prac, są wspaniałe, a Ewcia wydała mi się bardzo zabawną osóbką. :)

    OdpowiedzUsuń