piątek, 22 kwietnia 2016

Coś na prezent- Owieczka - Rękodzieło

Witajcie kochani w piąteczek :))) czujecie już weekend? Ohhh ja już mam nogi u góry, szydełko w dłoni, po pokoju snuje się aromat kawusi a w oddali słyszę ulubioną melodię..... To co kocham....To co lubię;)) Rozmarzona:)
Wracamy na ziemię, przedstawiam Wam dziś moją kolejną maskotkę. Owieczka jest ręcznie wykonana na szydełku z dobrej jakości włóczki, całkowicie bezpieczna dla dzieci. Wykonana starannie z dbałością o detale. Idealna na prezent. Wypełniona poliester - można prać w pralce30C. Wysokość w pozycji siedzącej 32 cm. Na moim blogu znajdziecie Państwo inne maskotki, przytulanki, serdecznie zapraszam:)
Uwaga !!! Przypominam o konkursie, szczegóły w poście - Myszki, ciąg dalszy rodzinki:) Zapraszam do udziału w konkursie:))

 


































Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

29 komentarzy:

  1. Jest przepiękna : )
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu jesteś zdolna kobieta! Gratuluję i podziwiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna owieczka :-) Sama słodycz - idealna do pokochania :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Kasiu bardzo mi miło i dziękuje serdecznie ;) Pozdrawiam i życzę cudownego weekendu :)))

      Usuń
  4. Śliczna owieczka!!! Kochanie działaj dalej bo robisz przepiękne rzeczy! Damian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Mężu za wsparcie i że kibicujesz mi <3

      Usuń
  5. Cudna owieczka :) dziękuję za odwiedziny, również życzę miłego weekendu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje i serdecznie zapraszam częściej :)

      Usuń
  6. Kochane te Twoje Przytulaki! ��
    To ja - JEŻ Jolanda pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje i serdecznie zapraszam w moje progi częściej :)))

      Usuń
  7. Śliczna owieczka, bardzo miły blog,pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała w skowronkach :) dziękuję i zapraszam częściej :)

      Usuń
  8. Orany, muszę przyznać, że owieczka jest śliczna i przesłodka. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owieczka i ja machamy i serdecznie pozdrawiamy :) Zapraszam częściej :)))

      Usuń
  9. Owieczka Molly? :) Urocza <3 Owieczka i Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czary mary abra - kadabra i mój najwierniejszy czytelnik jest ;) Marianku sciskam mocno i zapraszam częściej <3 Owieczka tez zaprasza:))aha i ćwicz paluszki w piątek pierwsza lekcja dziergania hihi

      Usuń
  10. Śliczna, słodka, urocza :) Na prawdę rozczula :) a pomysł na sesję na prawdę bomba :)z tymi kwiatuszkami super :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za odwiedzinki, gorąco pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego:))

      Usuń
  11. Elu tworzysz piękne rzeczy, szydełkowe przytulanki podbiły moje serce 😀 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze i zapraszam częściej!!! Pozdrawiam serdecznie i zyczę wszystkiego dobrego :)))

      Usuń
  12. Śliczna :) Az się prosi, żeby przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kreatywna dziewczyna z Ciebie :) Pięknie władasz szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń