środa, 27 kwietnia 2016

Fioletowy kot Filip i podsumowanie kwietnia :))


Dzień dobry:)
Moi mili nadszedł koniec kwietnia, trochę w nim poszalałam i teraz spróbuję to jakoś podsumować! Po pierwsze bardzo Wam dziękuję tu na blogu i na Fb za te cudowne komentarze i ciepłe słowa!! Jestem szczęśliwa i uśmiecham się do Was!
Po drugie szybka nowość - fioletowy kot Filip:) . Wydziergałam go na szydełku z dobrej jakości włóczki, jest całkowicie bezpieczny dla dzieci. Wypełnienie poliester - można prać w pralce30C. Długość 45cm, wykonany starannie z dbałością o detale, idealny na prezent. Zapraszam :)
Po trzecie podsumowanie kwietnia - co zrobiłam i czym się pochwaliłam :) 
Po czwarte dam Wam kilka dni odsapnięcia, ale sercem z Wami i po majówce wrócę!!! A teraz ściskam  mocno i życzę pozytywnej energii, dużo słonka i wszystkiego co tam w duszach Wam zagra  <3 


































































































Jeśli podoba wam się coś co wyszło z pod mojego szydełka, igły, drutów i chcielibyście wymienić się na swoje pomysły to serdecznie zapraszam do kontaktu - artjonka@onet.pl

                        *                               
 

34 komentarze:

  1. Cześć Filip :) Cześć Elu! Oboje ślicznie wyglądacie. Do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Marianku:))) Do zobaczenia na majówce, będziemy ćwiczyć szydełkowanie :)))

      Usuń
  2. Fioletowy kot śliczny.Podziwiam wszystkie maskotki.Miłej majówki i dużo słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo Dzień dobry :))Pięknie dziekuję za odwiedziny pozdrawiam i zapraszam ponownie :))

      Usuń
  3. Odlotowe są wszystkie Twoje maskotki. Kotek uroczy, a małpeczka prześliczna:)
    Miłego odpoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana bardzo mi miło i zapraszam ponownie <3

      Usuń
  4. Ten fioletowy ma fajny kapelusz kominiarza:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo on pilnuje wszystkie myszy , chomiki i szczurka ;))) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie <3

      Usuń
  5. Pracowity kwiecień był! Słodziaki te mordeczki:) Udanego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Gosiu będę w doborowym towarzystwie reszta się sama poukłada 😊 ściskam mocno i pozdrawiam ❤

      Usuń
  6. Wspaniałe prace Elciu, no faktycznie zaszalałaś, tyle cudownych tworków, wow! i jeszcze raz wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama w szoku ile tego powstało 😊 pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace piękne, ale kot rządzi! Serdecznie dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Anek😊 pozdrawiam serdecznie i zapraszam ponownie 😊

      Usuń
  9. Wow, poleciałaś hurtem;) Wszystkie słodkie i przytulaśne.
    Pozdrawiam i miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak mi to poszło :) Dziekuje za odwiedzinki a majówka była super :))) Pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  10. Śliczności z pod Twojego szydełka wychodzą masz nie zwykłą fantazję. Dziękuję za miłe słowa i wizytę u mnie pozdrawiam cieplutko i udanego wyjazdu Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było cudnie i juz dziergam :))) pozdrawiam i zapraszam częściej <3

      Usuń
  11. I po majówce :) ...w oczekiwaniu na cd... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No po... wszystko co miłe szybko sie kończy ... Sciskam i dziekuję <3

      Usuń
  12. Super szydełkowe stworki . Widać , że w kwietniu nie próżnowałaś. Dziękuję za odwiedziny u mnie i miłe słowa jakie zostawiłaś. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie próżnowałam, a majówka sprawiła że mam ochotę działać dalej :)) pozdrawiam i zapraszam częściej <3

      Usuń
  13. Widoki zapierają wdech! pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazwyczaj nie zachwycam się aż tak nad szydełkowymi maskotkami bo są zawsze takie same , według jakiegoś wzoru ale Twoje mnie dosłownie rzuciły na kolana.
    Sama szyję maskotki i dlatego wiem jak bardzo są pracochłonne i ile czasu zabiera wymyślanie nowych wzorów.
    Kot mnie zauroczył , jego spojrzenie w bok , on przykuwa uwagę a dalsze maskotki tylko podkreślają Twój wielki talent.
    Super robota , urocze , zaczarowane stworki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Marto😊 co za radość od rana mnie spotkała!!! Dziękuję Ci😊 masz rację wykonanie według szydełkowego schematu, wymyśleć coś samemu😊 naprawę bardzo mi miło za tak fachowe oko😊 pozdrawiam i zapraszam ponownie ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ tu piękna MENAŻERIA!
    i to w jakich '"okolicznosciach przyrody" ! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ciut ciut poszalałam :))) Sciskam i pozdrawiam <3

      Usuń
    2. KOCHANA Ty masz mega talent i najważniejsze nie marnujesz go:) pozdrawiam buziaki.

      Usuń
  17. jakie fajne te przytulanki!!! takie słodkie - fantastycznie dobierasz kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maskotki z dużymi uszami są genialne :)
    EXTRA

    OdpowiedzUsuń
  19. Super maskotki! Świetne na prezent dla najmłodszych (dla starszych wielbicieli rękodzieła zresztą też ;)), a dla dorosłych fajne będą w zestaw kolczyki na różne okazje:
    https://esclusiva.pl/kolczyki-rozne :):).

    OdpowiedzUsuń