niedziela, 10 grudnia 2017

Domowe pierniczki i ciastka kokosowe - Przygotowania do Świąt...

Witajcie Kochani w niedzielny wieczór :) Pięknie Wam dziękuję za wszystkie ciepłe wpisy i komentarze na blogu i FB! U mnie dziś zimowy wieczór, przynoszę Wam zasypane śniegiem pozdrowienia, które jutro swymi srebrzystymi promyczkami ogrzeje dla Was słonko! Niech w każdym płatku śniegu mój uśmiech z życzeniami serdeczności do Was przybędzie. Kochani powoli zbliżają się Święta, pamiętajcie że to nie tylko czas na otwieranie prezentów, ale przede wszystkim czas na otwieranie swoich serc! Tak nam się ostatnio porobiło, że częściej gadamy o sobie niż pytamy lub słuchamy drugiego człowieka, poświęćmy sobie nawzajem czas! Dla Panów, którzy wiem że mnie czytają też ogromna prośba, pomagajcie swoim Paniom:) niech przy Wigilijnym stole nie bolą je nogi i pięknie błyszczą :))
A teraz co u mnie, zapracowana i zabiegana na maksa! Nie marudzę bo tak ma wiele kobiet:) Dziś sprawdzone przepisy na pierniczki i ciasteczka kokosowe. Polecam bo zawsze wychodzą! Za przepisy bardzo dziękuję dobrym Aniołom <3 Mam nadzieję,że się Wam spodobają i zasmakują:) Dobrego tygodnia, ściskam, a niebawem zawitam z moimi kolejnymi dzierganymi pracami! Pozdrawiam mocno i przytulam do serducha Wszystkich, a najbardziej tych którzy mają ciężkie dni <3





































































22 komentarze:

  1. 👍Pogodnych pierniczkowych świąt, bez bólu pleców. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj tak :) bolały i to bardzo! Dziękuję Marianku i pozdrawiam Cię cieplutko <3

      Usuń
  2. Eluniu! Ale u Ciebie już pachnąco, Święta zbliżają się już dużymi krokami, Świetne żarciki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię kochana Krysiu <3 Masz rację pachnie i jest powoli magia Świąt:))) Choć biegam zapracowana to uśmiech nie schodzi mi z twarzy! Z całego serca życzę Ci byś też miała w sobie dużo radości i miłości wkoło <3

      Usuń
  3. Podobny przepis na te kokosowe miałam...robiłam...aż ślinka cieknie! Bo były pyszne!
    Pierniczki cudne! W grudniu w ogóle mi się nie nudzą. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kochana, ciasteczka kokosowe są świetne dla tych co unikają glutenu, masz rację pierniczki w drudniu się nie nudzą :)) Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnej nocki <3

      Usuń
  4. Jak smacznie jest u Ciebie. Chciałabym poczuć ten zapach pierniczków. A jak ładnie je 🎄przyozdobiłaś. 🍪🍮

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3  Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo zdrówka oraz siły w najbliższych dniach <3

      Usuń
  5. Pierniczki wyglądają bardo smakowicie. I jeszcze okrasiłaś je szczyptą humoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3  Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo siły w najbliższych dniach <3

      Usuń
  6. Ale smakowicie u Ciebie Elu :) Mniam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Ciebie piernikowo :) ja już dwa razy pierniczki piekłam, moi juz pochłonęli połowe i musiałam dorobić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 U mnie też wcinają i się obawiam,że będę jeszcze raz piec :) Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo zdrówka oraz siły w najbliższych dniach <3

      Usuń
  8. Smakowite pierniczki, zaciekawił mnie bardzo ten z dużej ilości mąki z dojrzewającym ciastem. Ciekawa jestem czy po upieczeniu są twarde czy miękkie. Ja piekę piernik z dojrzewającego ciasta i jest taki średni. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne przepisy. Ja tydzień temu zrobiłam ciasto na pierniczki i leżakuje w lodówce. Robię je pierwszy raz mam nadzieję, że wyjdą pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie i światecznie jest już u Ciebie... zapachniało Magią świąt
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu,będę musiała wypróbować Twoje przepisy. Ale fajne te pierniczki zrobiłaś.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super przepis!
    Uśmiałam się z tych żarcików, aż mi lżej na duszy:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie smakowite ciasteczka :) Świetne żarty :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Smakowite pierniczki, zaciekawił mnie bardzo ten z dużej ilości mąki z dojrzewającym ciastem. Ciekawa jestem czy po upieczeniu są twarde czy miękkie. Ja piekę piernik z dojrzewającego ciasta i jest taki średni. Pozdrawiam serdecznie :)).

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawie się o tym czyta, ja jednak zastanawiam sie czy możecie mi powiedzieć coś na temat tego jakiego rodzaju inwestycje będą najlepsze na początek takiej przygody https://lowcachwilowek.pl/ ? Dędę wam wdzięczny za wszystkie porady :)

    OdpowiedzUsuń