niedziela, 28 maja 2017

Fotografia, Ela uczy się robić lepsze zdjęcia....

Witajcie Kochani !!!! Miała być mała przerwa, a zrobiła się dłuższa.... Mam ostatnio przerwę w dzierganiu bo pochłonęła mnie fotografia! Prowadząc bloga zawsze irytowałam się gdy robiłam zdjęcia na kolejny post ! Nie mam profesjonalnego aparatu fotograficznego i wszystkie zdjęcia robię telefonem komórkowym, mam dość  przepraszania za jakość i postanowiłam to poprawić. Trochę literatury, rozmowy ze specjalistami i przyszedł czas na sprawdzenie swoich umiejętności! Postanowiłam sprawdzić się w grupach i konkursach fotograficznych! No i  zostałam doceniona, jakość poprawiłam a fotografowanie sprawia mi dużo więcej radości !!!! Z resztą oceńcie sami co wyrabiam zwykłym tel komórkowym :))  Jeśli macie podobne problemy to chętnie pomogę, a dziś życzę Wszystkim miłego wieczorku i wspaniałego nowego tygodnia !!! Ściskam i pozdrawiam !!!! <3 <3 <3


















































































































                                                        A to niektóre moje wyróżnienia za, które serdecznie dziękuję !!!





































27 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, zwłaszcza podobają mnie się te z zachodami słońca. Cudne jest tez te z kłódką. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! To telefonem można robić tak cudne zdjęcia?
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sesja fotograficzna znakomita, z przyjemnością obejrzałam każde zdjęcie!
    Gratuluję! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Masz talent do tego! Nie mogę się napatrzeć i oczu nacieszyć. :)
    A co to za telefon i jakie ma parametry aparat w nim?

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu wyróżnień!!!! Piękne zdjęcia:)
    Dla mnie najpiękniejsze i najcudniejsze są moje ukochane niezapominajki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod ogromnym wrażeniem, gratuluję tylu wyróżnień, zdjęcia są idealne! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu..jestem pod wielkim wrażeniem,choć zawsze twierdziłem że robisz super zdjęcia,ale te roślinki,kwiatki,biedronki ..aż trudno uwierzyć że to telefonem:)..nie wyobrażam sobie jak będziesz miała aparat fotograficzny:)..powodzenia..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Eluniu! Gratuluję Ci tych wszystkich Wyróżnień, Które słusznie Ci się należą, Bo wszystkie fotografie są znakomite i bardzo Śliczne - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję w pełni zasłużonych wyróżnień. Zdjęcia są przepiękne, wręcz bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, bo zdjęcia wyszły przepięknie
    Moje zrobione aparatem nie nadają sie do pokazania;)
    sama myślałam o podszkoleniu sie, ale ciągły brak czasu na razie skutecznie mi to utrudnia
    miłego tygodnia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, trudno uwierzyć, że robione telefonem, szkoda że nie napisałaś jakim!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje. Jak fajnie gdy człowiek chce sie rozwijać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja :) Przepiękne zdjęcia :) Wspaniale, że zostałaś doceniona bo zdjęcia pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gorgeous pictures !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  15. Eluniu, nie mogę uwierzyć, że to zdjęcia robione telefonem. Są rewelacyjne - czysty artyzm. Nie mogę się oderwać od oglądania.
    Buziaczki i przytulaski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia wyszły, podziwiam, podziwiam :-) Może kiedyś się podszkolę w tym względzie bo też bardzo mi się spodobała fotografika?! Domyślam się jednak, że aparat do robienia takich zdjęć jest kosztowny niestety. A może nie? Ja używam głównie Canona ale czasem zdjęcie na szybko z telefonu jest niezawodne, hehe Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne zdjęcia, Elu!
    Gratuluję tylu wyróżnień :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia. Tyle pięknych kolorów. Prawie już latem zapachniało.
    I gratuluję tylu wyróznień.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Eluniu nie wiem jaki masz telefon, ale jedno jest pewne - zdjęcia robi niesamowite. Są tak piękne, wyraziste, a te zbliżenia... aż się chciało te zdjęcia oglądać :)Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obejrzałam zdjęcia trzy razy na wdechu. Jestem zachwycona, rewelacja!!! Jak i gdzie się można takiego wykonania nauczyć? Biję brawo i gratuluję wszystkich wyróżnień! Jesteś niesamowita w tym co zdziałałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe fotografie, co jedna to piękniejsza <3 pozdrowionka :**
    gratuluję wyróżnien <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, nastrojowe foty...Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. O żesz kurde. Masakra. Dobra jesteś.
    To może mój telefon ma jednak dobry aparat tylko ja nim zdjęć nie umeim robić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęka mi opadła :) Naprawdę świetne foty! No, no :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia. Masz talent. :)

    OdpowiedzUsuń