poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Aaa kotki dwa..... :)


Szare bure... Witajcie Kochani :) Prawie już po świętach, a tyle było przygotowań! Żyjecie, daliście radę? Jak tam brzuszki? :))) Zanim ruszycie spać dziś przyszłam do Was z moimi kociakami i kołysanką na dobranoc:) Aaa kotki dwa.... tak tak mam dwa kociaki o, których pisałam tu już  nie raz! Moje kochane pupile, są  staruszkami a ciągle rozrabiają jak małolaty :) Czarna Sadza jest do tego pierwsza i oto mały dowód na to:) Poprosiłam męża by zrobił dla dwóch małych dziewczynek kołyskę dla lalek. Gdy  dotarła do domu, zabrałam się za szycie poduszeczek i kołderki. W tym czasie kotka zaadoptowała kolebkę i powstała sesja zdjęciowa:)






                                                                                       Obcy atakują .....






                                                                               Widzę, wszystko widzę....



                                                                  A to już lale dziewczynek poszły spać :)



                                                Mężu jeszcze raz dziękuję za pomoc, jest sliczna !!!!







                                                      Przygotowania do Święconki, nie oddam koszyka....



                                                                                   Czerwony kapturek......












                                                                       Damą być, damą być .....





                                                            Pora na toaletę, Kropuś u fryzjerki Sadzy :))




                                                                            Rozmarzona Sadza ....




                                                                                  Umiem zrobić zeza :)))



                                                                      Nudno mi, posiedzę sobie ciut.....





                                                                      No dobra, normalna też jestem :)




Nie tylko ja mam kota na punkcie kotów:) Ściskam Was mocno i dziękuję za wszystkie życzenia , pozdrowienia i ciepłe słowa pod ostatnim postem i na Fb !




















54 komentarze:

  1. Lubię koty:) Świetna sesja:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basienko jak je nie lubić :)) Sciskam i pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  2. Fajna kołyska. Sesja z kotami jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat koci bardzo często przewija się w moich kartkach ;-D Moja koleżanka ma 5 sztuk płci różnej ;-D Świetne zdjęcia i teksty :-D Pościel bardzo ładna ,kołyska bardzo pojemna :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ten temat koci :))) Uwielbiam je wszystkie i czasem,aż mam bzika na ich punkcie :)) Sciskam i pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  4. Fajne koty u Ciebie szaleją. Sesja z nimi wyszła super. Imasz zdolnego Męża. Taką piękną kołyskę zmajstrował.
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szaleją, szaleją:) Czasem, aż za bardzo! Ale kocham je jak wariatka :) Pozdrawiam cieplutko i zycze spokojnej nocki <3

      Usuń
  5. Kołyska śliczna, ale dziś rządzą kociaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie buntuję się Iwonko:) Niech sobie rządzą ! Pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  6. ojejku, ta kołyska jest po prostu rewelacyjna, sama chciałabym mieć taką, ale... już się lalkami nie bawię, chyba killer by w niej sypial :D Kociaki prezentują się w niej uroczo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Karolinko i pozdrawiam ciepluteńki, kociaki tez <3

      Usuń
  7. Kołyska idealna dla kociaków :D
    to zdjęcie ze świecącymi oczami wygrało wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż też mówi,że pobiło wszystkie zdjęcia :) Pozdrawiam cieplutko i zyczę spokojnej nocki <3

      Usuń
  8. Ale fajne masz te kotki, Eluniu.
    Kołyseczka jest urocza.
    Mocno i serdecznie ściskam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Małgosiu ja też ściskam mocno i cieplutko a kociaki machaja łapkami i ogonkami <3

      Usuń
  9. Rewelacyjna sesja zdjęciowa.
    Nasze kociaki też są dla nas ogromną radością i atrakcją każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana i razem z kociakami macham do Was i zyczę spokojnej nocki <3

      Usuń
  10. Świetne i urocze psotniki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne masz koty :)
    A kołyski śliczne!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana 😊 pozdrawiam cieplutko a koty machają łapkami 😊

      Usuń
  12. Ja z psów jestem :) ale ostatnio co raz bardziej jestem zafiksowana na punkcie kotów :) bardzo mi się chce takiego futrzaka i co mam zrobić ..... Twoje koty są po prostu cudne i takie fotogeniczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaadoptować!! Koniecznie! Ja świata nie widzę bez nich! Ściskam i pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  13. Haha super masz te kociaki ale zdjęcie "obcy atakują" i czerwony kapturek mnie rozbroiły :).

    Myślałam, że ta kołyska rzeczywiście ma być dla kotków hihi :).

    Super prezent :).

    OdpowiedzUsuń
  14. hehe, też wykradam kupy dwóm ukochanym sierściuchom. Bardzo je kocham i wiem co to znaczy mieć kota na punkcie kota. Ogromnie rozśmieszają te ich spojrzenia :-) Super masz koty ! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna kołyska i świetne zdjęcia:)
    jednak dzieciaki i zwierzaki mają coś w sobie i mozna je oglądać godzinami:)
    pozdrawiam serdeczni

    OdpowiedzUsuń
  16. koteły w kołysce sama słodycz i 100% uroku:) można na nie patrzeć godzinami:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, świetna sesja foto. Koto kociego aliena bardzo zabawne i nasunęło mi na myśl film Zombie Cats from Mars:P
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Koty przekochane! Kołyską jestem zachwycona! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też kocham koty :) Sadza jest bardzo fotogeniczna, super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Eluniu oglądałam zdjęcia Twoich kociaków i buzia mi się coraz bardziej uśmiechała, super koteczki, świetne zdjęcia, a już to w koszyczku mnie rozbroiło. Trzeba było iść kotka poświęcić :)
    Męża masz bardzo zdolnego, kołyskę prześliczną zrobił. Ściskam Cię mocno i ślę ciepłe myśli.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sesja :D. Twoja Sadza jest bardzo podobna do mojej Koty. Generalnie jestem psiarą, ale koty też są fajne :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  22. :)))))) Ubawiłam się Twoimi zdjęciami:))
    Też jestem Kociarą i też robię swoim kotom tysiące zdjęć.
    Dla Sadzy pewnie będziesz musiała zrobić taką kołyskę:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Super wyszło : ) A kociak wspaniały : ) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajne kotki :)) Zwierzę nigdy nie staje się dorosłe :)
    Kołyska ekstra! Pogratuluj talentu mężowi.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Kołyska pierwsza klasa!!! Każda dziewczynka marzy o takim mebelku. Sesja z kotem rewelacja, poprawiła mi humor. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że kołyski i koszyki zostały wymyślone specjalnie dla kotów;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Elu widzę, że sporo czasu mnie nie było ale jestem :)
    śliczne masz kociaki... osobiście mogę je oglądać na okrągło
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koty są niesamowite z tym wpasowywaniem się do każdego pudełka.:-)
    No i dlatego, że są kotami. :-))

    OdpowiedzUsuń