czwartek, 23 marca 2017

Pisanki, coraz bliżej Święta ... :)

 Hej ho, hej ho jest tu ktoś co mnie jeszcze czyta? Witajcie Kochani ! Ściskam i pozdrawiam wszystkich zwolenników i przeciwników mojej skromnej twórczości :) Pięknie dziękuję za ciepłe słowa pod ostatnim postem, dziś będzie króciutko o kolejnych pisankach, czasu coraz mniej tak że spieszymy się :) Jajeczka tak jak wcześniejsze wydziergałam szydełkiem z bawełnianej włóczki, w środku jest styropianowe jajko, ozdobiłam haftem, wstążkami i filcem. Jak Wam się podoba takie połączenie materiałów?  Niebawem kolejny post , a dziś życzę dużo uśmiechu i słonka na twarzy <3 <3 <3





































































43 komentarze:

  1. Jajeczki������❤❤
    Pozdrawiam eż ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeż..literkę zjadło.. :) :*

      Usuń
    2. Och Jolka Tobie wszystko wolno <3 ja się domyśliłam że to Ty Jeżyku <3 ściskam mocnoooo <3

      Usuń
    3. Uwielbiam Cię Jolka <3

      Usuń
  2. Hej, hej, Eluniu, ja Cię zawsze czytam:)
    A jajeczka zrobiłaś prześliczne, ostatnie skradło moje serce.
    Buziaczki serdeczne posyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziekuję za skrzydła <3 ściskam mocno i kolorowych dla Ciebie <3

      Usuń
  3. Elu, nie dość, że piękne jajeczka wyczarowałaś to dodatkowo dawka humoru, rozbawiła mnie do łez..pozdrawiam cieplutko w ten zimny wiosenny wieczór:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Basiu <3 troche humorku przed snem nie zaszkodzi nam :)) Kolorowych !!

      Usuń
  4. Śliczne jajeczka :) zwłaszcza ostatnie wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ulka <3 pozdrawiam i kolorowych w kropeczki <3

      Usuń
  5. Pisanki mają śliczne ubranka, pierwsza najładniejsze :) Fajny ten mem ostatni-kurka emerytka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przy tej wiosnie to te ubranka dobrze im zrobiż :)) Pozdrawiam ciepluchno i życzę kolorowych <3

      Usuń
  6. cuuudowne ubranka, piękne dekoracje to będą

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu! Ja również czytam twoje posty, A Jajeczka są prześliczne- Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Krysiu <3 ściskam mocno i zdrówka <3

      Usuń
  8. Bardzo ładne. To czerwone zaskakuje :)
    Szalenie dekoracyjne jajeczka :) Kojarzą mi się z malowaniem na... porcelanie...

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja cie tam nawet są zajączki na tych jajcach, niesamowite i fantastyczne. Eluniu brawo zachwyciły mnie te pisanki, każda jedna z dzisiejszego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak Lideczko 😊 poszalałam ciut ciut😊 ściskam Cię Kochana i życzę miłego weekendu ❤

      Usuń
  10. Dziękuję Basiu ❤ ściskam mocno i życzę miłego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne pisanki :) Fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko 😊 ściskam i pozdrawiam wiosennie ❤

      Usuń
  12. Rewelacyjne prace :) Iście Wielkanocne :) Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! Aż chce się żyć i tworzyć po takim komentarzu! Ściskam mocno i życzę miłego weekendu ❤

      Usuń
  13. Jestem i ja:)) I nie mogę oderwać oczu od tych pisanek! Są PRZEŚLICZNE!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pewnie że Cię czytam,robisz wspaniałe rzeczy,czego przykładem są dzisiejsze jajeczka,takie wiosenne,aż sie rozmarzyłam ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, delikatne, istne cuda. Zakochałam się w Twoich pisankach :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podobają te Twoje ubrane jajeczka. Pięknie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wundervoll! ♥
    Liebe Grüße, Manja

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe "pisanki" ! Najbardziej podoba mi się czerwona z zajączkiem. Fantastyczna po prostu :-))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmm, znowu takie śliczności. Uwielbiam taką Twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe jajeczka! Rewelacyjnie prezentują się z tymi delikatnymi haftami! Przepiękne zdjęcia!
    Pozdrawiam ciepluteńko i przesyłam słoneczne promyki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Liebe Elzbieta,
    so wunderschöne Eier und mit so liebevoll gehäkelten Details, ich bin sehr begeistert von Deiner Häkelkunst.
    Vielen Danke fürs *Einloggen* in meine Follower-Liste, ich freue mich, dass Du meinen Drosselgarten in den unendlichen Weiten des WWW entdeckt hast und begrüße Dich herzlich als meine neue Leserin, fühle Dich wohl im Drosselgarten.
    Auch bei Dir habe ich mich *eingeloggt* und verlinke Dein schönes Blog in meiner Sidebar 'Kreativität und Inspirationen' ;-)))

    Liebe Sonntagsgrüße von Traudi

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, takich jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem - pisanki są śliczne. Tak pięknie je przyozdobiłaś haftami. Zdolniacha!!!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jajeczka świetne, najbardziej podoba mi się to ostatnie :-)

    OdpowiedzUsuń