niedziela, 19 lutego 2017

Anielica Klarcia...

Puk puk w  Wasze okieneczka moi mili i wierni Czytelnicy :) Witajcie cieplutko wieczorową porą, jak zawsze pięknie Wam dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod ostatnim postem! Oraz przypominam o konkursie, który trwa do końca lutego ( o nim więcej w poprzednim poście ).  Dziś przyszłam do Was z Anielicą miłości i cierpliwości - Anielicą Klarcią :) Dlaczego Klarcia? Gdy ją dziergałam myślami i wspomnieniami wróciłam do czasów odległych, gdy byłam dzieckiem. Często po szkole biegłam na króciutkie odwiedziny do ukochanej Babci Klary. Zawsze przytuliła, dała coś pysznego do picia lub jedzenia, a przede wszystkim cierpliwie wysłuchała i nigdy nie oceniała i nie krytykowała. Nie tylko znalazłam u niej ciepełko, ale też dużo mądrych rad i przestróg. Dziś mam prawie pięćdziesiąt lat, jak każdy trochę przeżyłam, ale żyć tak by nie powiedzieć za dużo, nie zranić oceniając czy krytykując ciągle się uczę! To bardzo trudne i podziwiam wszystkich tych co potrafią tak żyć, by nie musieć przepraszać! Mam nadzieje, że Klarcia pomoże mi być lepszym człowiekiem i powstrzyma mój języczek :)))
Wydziergałam ją z bawełnianej włóczki w kolorach pastelowych, ubrałam wiosennie bo za oknami mamy ciut cieplej, ciągnie wózeczek z wielkim serduchem,  które ma przypominać o miłości i cierpliwości dla innych:)


























30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Basienko ściskam mocno i życzę dobrego tygodnia <3

      Usuń
  2. Urocza i łagodna :-DDD Takie wielkie i życzliwe serce też bym chciała mieć :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia to dobre serce to praca przez całe życie ! ciskam mocno i pozdrawiam cieplutko <3

      Usuń
  3. Eluniu! Klarcia jest przeurocza, Pięknie Dobrałaś kolorki Lubię takie pastelowe. Zauroczył mnie ten wózeczek z tym serduszkiem jest cudowny - Pozdrawiam Cię Gorąco i miłego tygodnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Klara ślicznie wygląda.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze jak są (lub były) takie cudowne Babcie na świecie...
    Twoja Anielica Klara jest niesamowita, a już ten wózeczek z jajeczkiem totalnie mnie rozczulił :)
    Wszystkiego dobrego Ci Eluniu życzę, miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna Anielica Klarcia, ale i piękne słowa. Tak, nie jest łatwo tak żyć żeby nie przepraszać, ale … zawsze trzeba dążyć. Klarcia cudna, perfekcyjnie wykonana i dopracowana w każdym szczególe. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna :) Wygląda i prezentuje się cudownie :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anielska piękność i do tego ten maleńki wózeczek ze ślicznym serduszkiem :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Klarcia jest wspaniała, a do tego serduszko w wózeczku, super!!! Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pełna zachwytu. Cudny aniołek i śliczny wózeczek z serduszkiem. Uwielbiam wszelkie anioły i sama także je dziergam. Ciekawa refleksja. Babcie to skarb. Ja też zawsze miło wspominam moja kochaną babcię Helenkę. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomóc to pewnie nie pomoże, ale jest śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Eluniu, Babcia Klara byłaby z Ciebie dumna.
    Podziwiam aniołka, a imię pasuje idealnie - w końcu Klara znaczy "jasna, czysta". I takiego właśnie anioła stworzyłaś.
    Uściski serdeczne<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny aniołek, podziwiam i podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza anielica i cudny ten wózeczek z serduszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest przecudna, mam ochotę ją przytulić haha :D ta zieleń przypomina o zbliżającej się wiośnie <3 a pomysł z wózeczkiem z serduchem miałaś genialny, Twoje dzieła są bardzo oryginalne - u nikogo nie widziałam nawet podobnych!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna, a wózeczek urzekający 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza z tym serduchem wypełnionym miłością :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna! Bije z niej tyle miłości, więc na pewno o niej nie zapomnisz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny aniołek i te detale... cudo .Pozdrawiam serdecznie http://ksiezycowymotyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zobaczyłam to cudo, aż głośno się zaśmiałam, jak dziecko do zabawki. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  21. O matko, ale on jest śliczny!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Klarcia jest przeurocza ! I na pewno pomoże, bo ona jest Twoją intencją, a intencja jest najważniejsza jak mówiła moja instruktorka, żeby osiągnąć sukces. Jeśli chcesz być jeszcze lepszym człowiekiem to na pewno będziesz !
    ps Pierwszy raz ktoś na blogu spotykam kogoś, kto zwrócił uwagę, żeby nie krytykować, nie oceniać innych. To jest bardzo trudne, a dla niektórych wręcz nie do pojęcia. To jest największa mądrość, to jest współczucie, które przyniesie szczęście :-) Czego z całego serca Ci życzę !

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki uroczy anioł :) I ten wózeczek słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Klarcia świetna jest i przywołuje Ci miłe wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ujmuje mnie nie tylko kształt Anieliczki, ale i kolory. Uwielbiam takie wygaszone barwy.
    :)

    OdpowiedzUsuń