środa, 19 października 2016

Dumna mamuśka ....

Witajcie moi mili w środowy poranek:) Dziś macham do Was łapka, jedną bo w drugiej mam "parazyl" i tradycyjnie życzę samych słodkości i radości!!! Na taka pogodę zalecam przytulic się do kota i ciepłą herbatkę z cytrynką, a dla cierpiących na reumatyzm w pakiecie dorzucam kocyk i ciepłe "galotki":)  Pewnie patrząc na poniższe zdjęcie wielu z Was zastanawia się cóż to za piękna modelka pozuje w moim wdzianku:) Kochani duma mnie rozpiera, a uśmiech mam wkoło głowy! To moja kochana artystka, jedyna w swoim rodzaju Córeczka Anna :) Mój wierny kibic, doradca, czytelnik, a teraz modelka !! Aneczko bardzo Ci dziękuje, wdzianko na nikim lepiej by nie leżało!! Kocham <3
Wybaczcie mi, ale jestem najszczęśliwszą matka na ziemi i choć każda mama tak mówi, ja wiem że to ja !!! Wdzianko się na mnie obraziło bo o nim nic, ale co tam dziergane akrylowe wdzianko gdy matki serce się raduje ! Kochane mamy ściskam Was wszystkie i z całego serca życzę byście też były tak szczęśliwe jak ja !!! Pięknie wszystkim dziękuję za ciepłe słowa pod ostatnim postem, dziękuję że Jesteście !!! <3 <3

























60 komentarzy:

  1. Córka wygląda w tym obłędnie. Aż zbliżyłam sobie zdjęcie, żeby zobaczyć co i jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aneczko bardzo Ci dziękuję i macham do Ciebie ❤

      Usuń
  2. No to chyba czas na ciepłe "galotki" zrobione Twoim szydełkiem. 😜 I może nie tak bardzo ażurowe.😉 Udała się Tobie ta modelka 😄 Serdecznie pozdrawiam Was obie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi Marianku otwieramy czas na cieple galotki😊 dziękujemy za pozdrowienia i mono ale to mocno ściany!! Ja jeszcze raz bardzo dziękuję ❤ za wszystko dobry Aniele 😊

      Usuń
  3. No i pięknie :-) Córka piękna, wdzianko piękne, Mama pięknie pęka z dumy, pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie. Pozdrawiam i życzę więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja Ci Pięknie dziękuję!! Bardzo lubię to slowo hihi! I pieknieeee uśmiecham się do Ciebie ❤

      Usuń
  4. Wspaniale wykonane : ) córka wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wdzianko a modelka jeszcze bardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Eluniu, wdzianko super się prezentuje na tak ślicznej modelce! Pozdrowienia gorące dla Ciebie i Córki ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monisiu bardzo Cię dziękujemy i pozdrawiamy cieplutko ❤

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Monisiu bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  8. Wow, no Modelka pierwsza klasa:) Wdzianko też piękne, a ten ażur podkreśla jedynie powab modelki:)
    Serdeczności przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Kochana i pozdrawiamy cieplutko ❤ dobrej środy!!!

      Usuń
    2. Wspaniala robotka I tak pieknie sie prezentuje. Mass sliczna modelke ale bez kadzenia.Mama sliczna I niesamoicie zdolma. Kocham tego blogs chociaz rzadko zostawiam swoje wpisy,ale sir poprawie
      Pozdrawiam serdecznie Elu Droga ArtJonko 😊

      Usuń
    3. Oj tak, tak bardzo mnie cieszą Elwirko Twoje opinie!! Tak wytworna rękodzielniczka w moich progach to zaszczyt dla mnie!! Kochana dużo zdrówka dla Ciebie i zapraszam częściej ❤

      Usuń
  9. Piękną masz córkę :-) Fantastyczna z niej modelka i wdzianko świetnie na niej wygląda :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu bardzo dziękuję, pozdrawiam cieplutko zdolne łapki ❤

      Usuń
  10. Wdzianko r e w e l a c j a !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadziu wielkie dziękuję i pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
  11. No córcia Ci się udała, więc nic dziwnego że puchniesz z dumy :)
    A do tego super wdzianko, więc czego chcieć więcej? NO może jeszcze tych ciepłych galotków żeby było ciepło w "paniusię" :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu myślę że Twoja mama ma podobnie😊 bycie matką to wielkie szczęście!! Ale bycie matką tak zdolnych dziewczyn jak Wy to duma, radość i największe szczęście na ziemi 😊 ściskam mocno i pozdrawiam cieplutko ❤

      Usuń
    2. Eluniu, mam nadzieję że u Ciebie wszystko dobrze, bo już tak dawno Cię tu z nami nie było.... Wszystkiego dobrego życzę.

      Usuń
  12. Fajne wdzianko:) Podoba mi się ale ciekawi mnie ten tatuaż na ramieniu:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu moja malarka jak się rozpędza to wszędzie maluje😊 pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję że przyjdzie taki moment iż zaproszę Cię na wernisaż mojej Córki 😊

      Usuń
  13. Wspaniała córka i wdzianko też wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elusiu, Córka piękna, ale i nic dziwnego, bo urodę odziedziczyła po Mamie. Pozuje jak urodzona modelka i faktycznie - nikt lepiej nie zaprezentowałby tego niezwykłego, bajecznego wdzianka.
    Serdecznie pozdrawiam i przesyłam wiele ciepłych uścisków<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Hehehe... wdzianko się z pewnością nie obraziło, bo zdjęcia mówią same za siebie :)
    Piękna modelka i wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne wdzianko, super modelka.
    Masz prawo pękać z dumy bo córka Ci się udała:) a wdzianko niech się nie obraża bo są rzeczy ważne i ważniejsze:)
    Pozdrawiam cieplutko Was obie i życzę wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała modelka i fajne wdzianko! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Elu - masz wspaniałą modelkę. Urocza jest i wdzianko dla niej hm jakby rzec rewelacyjne. Lubię kolorowe dzieła więc przypadło mi do gustu. Widziałam już wcześniej takim wzorem wykonane ale było mdłe tzn. dwukolorowe. W Twoim wykonaniu w e s o l u t k i e.
    pozdrawiam Was obydwie. Paaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Eluniu! To Już jest nas dwie, Bo ja też jestem Dumną Mamuśką :-) Córeczkę masz uroczą,Więc nie dziwię się że jesteś z niej dumna, Wdzianko jest też urocze, więc pasuje do modelki Razem tworzą piękny duet - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Twoją rodzinkę

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wdzianko i piękna modelka! Nic dziwnego, że mama tak dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwycające wdzianko i cudowna modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hi hi hi , ale mnie nabrałaś. Myślałam, że pokażesz malusią córeczkę w jakimś dzierganym bodziaku, czy coś. A tu śliczne ażurki. Ale mi zimno, autentycznie, bo za oknem jakiś armagedon wodny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. w piękne kolory ubrałaś swoją wspaniałą modelkę
    :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne i odważne :).

    U mnie też deszczowo od wczoraj pada i pada i końca nie widać ...

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna praca, piękna modelka. Super, że chwalisz się Córcią, bo my Polki tak rzadko to robimy. Pozdrawiam Was obie Artystki:))

    OdpowiedzUsuń
  26. wdzianko niech się nie obraża, tylko cieszy, że może leżeć na super modelce, buziaczki dumna mamuśko :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne wdzianko. Nie dziwię się, ze jesteś dumna z modelki. Ślicznie w nim wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wdzianko bardzo oryginalne i śliczniutkie. Jest uzupełnieniem pięknej modelki - nie dziwię się, że jesteś dumna. Ja tez mam w domu taką dumę i też mnie rozpiera, więc wiem o czym piszesz :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jest ta Twoja córka. Moje gratulacje. I pięknie prezentuje się jako modelka.
    I świetna to coś kolorowego i ażurowego. Bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, ale modelka! Oryginalna bluzeczka, specjalnie dla takiej pięknej dziewczyny! Serdeczności zostawiam dla Was obu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna, oryginalna bluzeczka! Modelka wygląda oszałamiająco pięknie:)
    Pozdrawiam Was obie serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bluzeczka czaderska, a mieć taką modelkę rewelacja. u mnie modeli dwóch do wspólpracy niekoniecznie chętni. Pozdrawiam i ślę buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wdzianko świetne, a córka piękna:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała modelka w pięknej ażurowej opończy, świetny wzór i kolorystyka 🙂 pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne wdzianko a kolory wręcz urzekające (o modelce nie wspomnę) :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Очень оригинально и креативно! Прекрасно!

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudnie się modelka prezentuje. Wdzianko pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. No cóż i wdzianko i modelka przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wdzianko wygląda fantastycznie na pięknej modelce :) Śliczna bluzeczka !

    OdpowiedzUsuń